آرشیو عملکرد در یک نگاه سال 1397

موسسه خیریه مهر امام رضا با استعانت از خداوند منان و کمک خیرین عزیز این مجموعه تقریبا در تمام زمینه های حمایتی قشر ضعیف و محروم کشور عزیزمان فعال بوده و تمام سعی و تلاش آن پوشش تمامی نیازهای ایتام، مستمندان، نوع عروسان و نیازمندان بوده است.
بدیهی است که جز یاری خیرین گرامی طی کردن این مسیر سخت امکان پذیر نبوده و نیست.
موسسه مهر امام رضا در زمینه تهیه بسته های غذایی و معیشتی نیازمندان، تهیه غذای گرم برای محرومان، تهیه جهیزیه نو عروسان، تعمیر و ترمیم منازل ولی نعمتان در مناطق محروم کشور، تامین هزینه های درمانی کودکان محروم و ایتام، تامین نیازهای اولیه نوزادان و بطور کلی تلاش در محرومیت زدایی از سطح جامعه کمر همت بسته است.
موسسه مهر امام رضا (ع) تا انتهای سال گذشته تعداد 2500 نفر مددجوی جدید را تحت حمایت خود قرار داده و این تعداد به بیش از 2000 نفری که بطور ثابت و ماهیانه از موسسه کمک دریافت میکرده اند و دارای پرونده ماهانه بوده اند اضافه شده اند.
تمامی این افراد از سراسر کشور و از تمام استان ها میباشد و فقط مختص یک شهر یا استان خاص نمی باشند.
تعداد افراد به کار گرفته شده در طرح اشتغالزایی و کارآفرینی موسسه 170 نفر در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان بصورت مستقیم و 120 نفر در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، فارس، خوزستان و کرمان بصورت غیر مستقیم می باشند.
تعداد کارگاه ها و دفاتر اشتغالزایی و فروش محصولات تولیدی نیازمندان موسسه 15 مورد در استان تهران میباشد که شامل نمایشگاه جهیزیه، کارگاه خیاطی، دفاتر تبلیغاتی و انتشارات، آشپزخانه های خانگی و سردخانه های مواد غذایی می باشد.
موسسه مهر امام رضا (ع) با بیش از 300 موسسه خیریه و گروه های جهادی بصورت مستقیم در سراسر کشور همکاری در تمام زمینه های محرومیت زدایی داشته است.
تعداد خیرین عزیز موسسه مهر امام رضا (ع) به لطف خدا به بیش از 8000 نفر در کل کشور (عمدتاً استان تهران) رسیده است.
  • تعداد در سال 1398
  • تعداد در سال 1399
فهرست